Aku Fuck Bini Orang

AKU FUCK BINI ORANG - PART I

"DAVE . U FREE TAK LEPAS NI . ?" Tanya Vivian pada aku.
"MALAM NI, AKU KENA ATTEND DINNER, VIAN . MALAM BESOK, BOLEH?" jawab aku dengan serba salah.
"ALA . I DAH TAK TAHAN NI . ALA . JANGAN LAH BUAT I CAM NI .!" marah pula Vivian.

Entah macam mana aku nak jawab - semuanya tak betul . dinner tu penting .. Tapi . Vivian pula dah lama menunggu aku .

X X X

Aku dan Vivian bekerja di sebuah syarikat pembekal barangan elektrik di Bandar IPOH ini. Vivian adalah setiausaha aku. Cantik, bertubuh tegak dengan potongan macam awek muda - walau umur nya dah 30an. Dan ibu kepada 2 orang anak perempuan pula. Suaminya hanya balik hanya sekali satu bulan kerana kerja kat outstation.

Aku pula sudah berkahwin. Isteri dan anak-anak aku tinggal di KL. Kami selalu bergaduh kerana aku tidak ingin balik kerja di KL. Aku lebih suka balik pada hujung minggu dan kembali kerja pada pagi hari Isnin. Aku sewa sebuah rumah tidak jauh dari pejabat aku. Vivian yang rekomen pada aku.

Sudah 3 tahun kami berkenalan. Sebelum ini, hubungan kami hanya setakat rakan kerja biasa sehinggalah pada suatu hari di mana ianya telah menjadi titik permulaan hubungan rapat antara kami berdua.

Petang tu, hujan mulai turun tidak berhenti-henti. Kesemua kakitangan pejabat telah balik lebih awal dari waktu biasa kerana keesokannya hari krisma.

Aku terpaksa kerja lewat kerana ingin menyiapkan proposal untuk client besar kami. Aku pula tidak balik ke KL kerana isteri dan anak-anak aku telah pergi melawat ibu mertua aku di Melaka.

Jam tangan dah pukul 8 malam. Hujan masih lebat Aku dah rasa letih dan ingin relax buat seketika waktu. Terlintas pula dengan VCD X rated yang diberi kepada aku pagi ni oleh seorang client aku. Lalu aku pun buka laci kabinet dan buka VCD tu dengan komputer baru aku. Nak cuci mata konon.

Oooh, cerita Indonesia Extra X rupanya . yang mengesahkan seorang tua sedang mengintai melalui lubang kecil dinding buatan buluh bilik mandi sebuah rumah . Dilihatnya seorang gadis bertubuh seksi sedamg mandi. Buah dadanya dengan tetik-tetik yang subur - amat menghairahkan. Macam buah betik yang hasil oleh pokok betik tepi rumah kampung aku. Bulu cipeknya pula - pa-dat ! Aku stim lagi-lagi bila dikorek dan digosok cipeknya dengan jarinya . Alamak ! Bila sampai adengan si tua cuba rogok gadis itu, aku pun buka sikit suara speaker .

"Tolong . Sakit ..Ouuuu ... Auuuu... !"
Bunyi jeritan gadis itu bila cipeknya dikorek dan lubang punggungnya dimasukkan dengan batang pelir situa tu ...

"AH . Ooohhh.. .AHHH.." Bukan syok situa tu .

Adengan hebat ni telah memanaskan aku. Aku dah tak tahan ni , lalu aku pun buka zip seluar aku dan mengasah batang pelir aku . yang subur tu.

"Emmm ." Sedang syok aku menikmatinya. . Tiba-tiba je . pintu bilik aku dibuka lalu terdengar suara manis perempuan .

"Sorry, Dave, you nak kopi ke? " Vivian rupanya belum balik lagi.

"Ape bunyi tu ..? OOOOOh. YOU.. OOOOh ! I am Sorry.."

Vivian dengan malu berkata apabila dia ternampak ape yang ditayang di skrin komputer aku .. Dan apa lagi bila terlihat batang pelir aku yang besar berkembang macam merah berapi .. Aku terkaku buat seketika .. !

"Maaf Vivian, I tak tahu you belum balik.." Dengan cepat aku zipkan. Muka aku marah - Nasib baik tak terzip pelir aku ! Malunya .. kalau tahu, aku kunci bilik tadi.

"Emmm .. Tak ape la . aku faham. biasalah tu . orang lelaki .." Jawab Vivian dengan spoting. Sambungnya lagi ."Aku buat kopi untuk you .Ok?"

Apabila dia bawakan aku kopi panas tu, aku terus tarik tangannya dan bawanya ke atas peha aku. Aku peluknya.

"Jangan begitu lah Dave. I malulah.." Dia cuba protest sikit tapi tak kuat.

Malam tu lah, baru aku terperasan yang Vivian ni bertubuh sexy, cantik orangnya. Butang bajunya terbuka sedikit. Kulitnya putih.

Aku teruskan tontonan VCD tu, tangan aku tanpa disedari telah menggosok dicelah kedua pehanya. Aku terus tarik naik skirtnya dan mengosok dengan kedua jari ku, di celah pehanya.

"Dave. jangan lah . nanti I stim ni. I married tau .. Janganlah. please. nanti I basah susah pula .." Dia macam merNoriha .. Tapi . aku terus sentuh cipeknya melalui selapis kain nipis tu .

Mukanya merah betul.. aku tahu dia dah stim .. Tangan sebelah kiri aku pula . mula memeras buah dada nya... perlahan-perlahan aku masukkan tangan aku kedalam bajunya. Celahnya basah sedikit.

Aku terus masuk jari tangan aku ke dalam seluar pantynya. Aku korek dan masuk dalam cipeknya itu. Cipeknya ketat macam anak dara. Tak percaya kalau dia dah kahwin.

Aku dah tak tahan lagi. batang pelir ku dah berdiri tegak hampir menembusi seluar aku. Aku rasakan batang pelir ku sedang merogol punggung Vivian . . tindak balas dari gerakan punggungnya . boleh aku rasai.

Aku terus tolaknya ke meja, tundukkannya keatas meja, lalu naikkan skirtnya. Aku tanggalkan seluar dalam pink Vivian. Dilihat punggungnya dengan lubang yang berwarna merah gelap .. Amat seksi sekali. Batang pelir aku terus menikam gua berisi ini.Oh. ketatnya .aku mendNorihang .. Dan mendNorihang. Macam berperang dengan keris.

"Ouuuch... Ouuuch..Dave.sakit . pls..gentle lah sikit... Emmmmmm.. Ooouch.. Please . Hubby I belum pernah buat macam tu from backside .. OOOoooo...Ooooooo " Vivian dengan penuh perasaan merNoriha ..

Oh...lubang gua yang belum diterokai ..patutlah syok... dah masuk gear lima, macam mana nak slow down .?

Kemudian. aku mula tungengkan punggungnya, dia terus baring atas meja .dengan kedua kakinya terkangkang. Aku hampir koyakkan baju dan bra nya aku tanggalkan. Buah dada suburnya diperas kuat-kuat .. dengan ganasnya.

Di depan aku, Vivian yang terlanjang bogel dengan hanya skirtnya yang telah dibawakan ke paras pinggangnya . dengan buah dada dan tetiknya yang begitu subur sekali, telah aku cium cipeknya .

Aku jilat cipek nya .. Bulu tebal macam hutan rimba amazon. Cipek berisi, masih ketat lagi. Aku gunakan lidah ku menerokai lubang cipeknya.

Rasa cipeknya sedap .. Disapu aroma agaknya .Aku jilat dengan lidah dikeliling bibir dan dalam cipeknya . aku juga hisap ..

"Ouuuch... Ouuuch..Dave.." jeritan halus Vivian.

Air mani nya dah mengalir keluar.. Sedikit masin tapi sedap ..

"Dave.masuk je la . put it in.please.. I dah tak tahan ni .." Dengan ghairah sekali Vivian minta aku masukkan batang pelir aku.

Aku pun menekan batang pelir ku yang panas dan tegak ke celah peha Vivian.

Aku menikam cipek nya . aku serang.. Aku mendayung dengan pantas ..Oh.syok sekali . cipek Vivian yang lama - lama sekali di terokai suaminya, bagaikan cipek gadis yang ketat ...

Aku terus FUCK Vivian sampai putih biji matanya dan terkeluar air liur dimulutnya .. Begitu lama dia inginkan hubung seks hebat macam ni.. Dan kini aku telah memenuhi nafsunya . Jeritan kepuasan Vivian menyebabkan aku lebih bersemangat untuk menyerang lubang cipeknya. Hampir sejam kami bersatu. Aku pencut dua kali.

Aku tak hantar Vivian balik malam tu. Dia ke rumah aku. Sebab anak-anaknya telah dibawa pergi oleh suaminya ke rumah toknya di JOHOR Bharu.

Dirumah sewa aku, apabila berada di dapur malam tu, Vivian dengan skirt ketat membalut punggungnya yang seksi, telah menyebabkan aku fikir bukan-bukan lagi dan aku terus masukkan batang pelir aku ke lubang punggungnya dan kemudian mengorek cipeknya sekali lagi

Seluar dalam nya telah aku koyakkan. Payu daranya dihisap kuat malam tu. Merah dibuat aku. Risau juga Vivian kalau-kalau cik abangnya balik keesokannya dan ternampak tanda-tanda yang dibuat aku. Apa lagi kalau dilihat bininya berjalan kaki terbuka. Punggung dan cipeknya sakit sebab kena tikaman pelir aku banyak kali malam tu. Nasib baik suaminya tak balik keesokannya.

Aku inginkan dia menghisap batang ku. tapi katanya lain kali je sebab dia tak pernah buat macam tu.. Begitu original sekali Vivian ni..

Hubungan kami rapat sekali di luar pejabat mulai hari itu. diteruskan sehinggalah hari ini. Kami berjumpa secara curi-curi. Kadang-kadang sampai 2 kali seminggu.

X X X

Malam ni . aku akan cuba sedaya upaya untuk jumpa Vivian sebab dia telah setuju hendak menelan dan mengulung batang pelir ku yang menanti-nanti saat ini sejak hari itu. Vivian selama ini belum pernah menghisap batang pelir aku.

Tapi, aku sudah merasainya dari seorang gadis bangsa melayu. Namanya Noriha. Dia bini pemandu van syarikat aku.

Vivian tak tahu tentangnya. 'Affair' ni baru bermula lima bulan yang lepas.

Bila aku tiba ke rumah Vivian pada pukul 12 tengah malam. Anak-anaknya dah tidur dan suaminya tidak balik. Aku talipon handphone Vivian supaya buka pintu dan perlahan-lahan aku masuk ke biliknya.

Apabila aku duduk sahaja dikatilnya, aku disuruh pecat seluar panjang dan Vivian terus pecit batang pelir aku. Dia tanggalkan seluar dalam aku dan terus masukkan pelir aku ke dalam mulutnya.

'Oh...selesanya ...Emmm..' Aku pula yang cepat stim.

Vivian jilat dengan lidah, sambil itu dia hisap batang aku. Begitu syok sekali kali ni. Lepas itu, dia mula jilat kedua biji telur aku, dia gigit perlahan-lahan, dia gulung pelir aku malam ni..

'Vivian, Oh. syokkkk betul! Emmm... You belajar kat mana ni ..ah?' Aku tanya.
'Aku try dengan cik abang aku lah .. Macam mane ? Ok tak ?' jawab si Vivian.
Cemburu aku dibuatnya kali ni..

Vivian tolak aku supaya terbaring di katilnya. Lantas, dia tunggang aku dengan masukkan pelir aku ke cipeknya. Dia main pumping. Buah dadanya dengan titek yang solid, buat aku terkhayal-khayal menengok kesana sini diayung buah dadanya.

Aku peras dan terus hisap titeknya. Sekejap sahaja, Vivian dah 'high' dan terus membuat aku stim dan pecut serentak. Basah kedua-dua celah peha aku bila digabung dengan Vivian. Vivian terus tunduk dan cium aku dan meletak buah dadanya ke muka aku. Dia naik geram malam ni.

AKU FUCK BINI ORANG - PART II

Noriha baru berumur 23 tahun. Isteri pemandu van syarikat saya kerja. Noriha tak kerja dan suami syorkan supaya aku berikannya kerja part-time di rumah aku 3 kali seminggu. Aku bayar RM 400 dan kunci rumah aku dibagi satu set supaya dia boleh dating pada bila-bila masa.

Pada suatu petang, aku telah memandu balik ke rumah lebih awal dari biasa. Masa tu, kira-kira pukul 2.30 petang. Aku keletihan dan memohon cuti sakit.

Bila aku tiba ke rumah sewa. Aku ternampak selipar Noriha diluar. Aku tahu Noriha datang. Bila masuk ke dalam rumah saya terdengar suara dalam bilik tidur saya.

Dari celahan pintu, saya ternampak Noriha sedang main dengan jari nya dicelah kainnya. Dia sedang menonton VCD X rated yang aku dapat dari client sebelum ini.

Ooooh, bukan main syok aku tonton tingkahlakunya. Dia hampir stim ketika tu.

Lepas tu, aku pun ketuk pintu bilik ku. Noriha terkejut sekali. Dengan malu, dia tunduk dan duduk di lantai lalu menangis. Aku terkejut kerana tidak sangka keadaan boleh jadi begini. Aku pun mendekatinya sambil memeluknya. Bukan main sedih tangisannya.

"Noriha. jangan menangis . I tak marah . jangan menangis ya? Sayang .." Aku pujuk.

"Mmmm...Maaf En Dave .. Saya .. Mmmmm . Maaf .." Noriha menangis lagi.

"Come on.. Apa yang nak menangis . tak ada apa pun . tonton cerita seks . biasa je tu . Anggap je I tak tahu .. ok? Kita lupakan je . ok?" Aku pujuk lagi. aku tak biasa kalau perempuan menangis .. Penting kepala aku dibuatnya.

Semasa aku memeluknya, bau wangi lehernya telah memukau fikiran aku. Aku terus cium lehernya, pipinya dan kemudian, aku sentuh buah dada yang suburnya tu. Sambil sentuh, aku gosok dan perlahan-lahan masukkan tangan aku ke dalam bajunya, ke dalam bra nya. Aku kepit payu daranya dengan kedua jejari aku.

"..." Noriha senyap je.

Aku terus membuka butang bajunya dan terus aku keluarkan buah dadanya dari bra nya, Aku jilat kedua payu dara nya sambil itu, aku kepit dengan jari aku.

"Ouuu.." Noriha bunyi dengan halus... Dia malu tapi selesa nampaknya .

Aku baringkan tubuhnya di katil dan terus buka sarungnya. Mukanya merah. Aku jilat dan hisap buah dadanya, tangan aku main celah pehanya. Lepas tu, aku terus tanggal panty putihnya. Cipeknya berbulu halus. Macam cipek anak gadis. Maklumlah, baru kahwin.

Noriha malu dan terus tutup mukanya. Kakinya terkepit. Aku pun buka dengan luas kedua kakinya. Aku guna lidah ku - jilat keliling cipek Noriha. Sedapnya ... dia terus dengan sedaya upaya mengepit kedua pehanya . tapi aku tahan dengan tangan yang kuat. Dia bernafas kuat. Buah dadanya gerak naik turun.

"Emmmm.Oooooh..En. Dave.Emmmmm..jangan...Ooouch." jeritan yang halus dari Noriha sambil bergolek tubuhnya.

Dia cepat setim. Cipeknya basah. Pehanya cuba dirapatkan kerana terlalu 'high'. Dia mengepit kepala aku bila aku cuba jilat dibahagian dalam cipeknya. Aku terpaksa buka luas pehanya lagi.

Sebelah tangan aku peras buah dadanya. Walaupun bukan sesubur Vivian, aku gemar buah dada saiz sederhana ini.

Noriha berada dalam keadaan mengkhayal.. Dia jerit tak henti-henti apabila aku masukkan batang pelir besar aku kedalam cipek ketatnya. Dia terus serang dan tekan.

"En. Dave .. Sakit... " jerit Noriha. "Ooo...Ooo..Oooo.. jangan kuat ..Oooooo.Ooo..!"

Bukan main kuat lagi jeritannya bila aku tungeng punggungnya dan masukkan batang aku ke lubang belakang.

"Oouuch .. Oouuch ..En. Dave .. Oouuch .. Sakit . Oouuch ..!" Jeritan si Noriha setiap kali aku tikam punggungnya dengan pelir aku.

Dia betul-betul menikmati apa yang sedang berlaku.

Kemudian aku paksa kepalanya ke arah batang pelir aku. Aku suapkan mulutnya dengan pelir aku. Dia belum pernah buat begitu. Tapi dia ingin cuba dan dia memang pandai menjilat dan hisap batang pelir aku. Aku pecut selepas 10 minit dia mengulung pelir aku.

Semasa berbaring dikatil, aku Tanya Noriha sekiranya kesakitan kerana perbuatan ganas aku. Dia beritahu bahawa Suaminya tak tahu buat hubungan seks. Dia rasa macam dirogol saje setiap kali mengadakan hubungan seks. Tapi dia selesa dengan apa yang aku buat terhadapnya. Sambil mencium pipinya, aku gosok bulu cipeknya yang basah dengan pecutan pelir aku.

Noriha balik selepas mandi telanjang dengan aku. Aku baginya duit sebanyak RM100 untuk membeli apa yang diperlukan. Mungkin itu sahaja cara dapat aku tebus perbuatan ganas aku terhadap isteri pemandu van syarikat aku kerja.

X x x

Selepas lebih kurang dua minggu, pada suatu petang, semasa aku balik dari temujanji dengan 'client', aku terjumpa Noriha yang sedang menunggu bas. Aku pun berhenti dan tanya kemana dia nak pergi. Rupanya dia baru lepas shopping kat Kinta Shopping Centre. Aku ajak dia naik kereta aku dan terus aku bawanya ke sebuah hotel taraf 2 bintang kat Bandar Ipoh. Dengan duit kopi RM20, aku dapat tutup mulut si penjaga kaunter tua itu yang tidak berani membenar gadis melayu ke hotel dengan lelaki.

Apabila masuk ke dalam bilik, aku terus memeluk Noriha dan memeras kedua-dua buah dadanya. Aku tundukkan kepala dan tubuh nya ke depan dengan kedua tangannya di atas katil, aku tungeng punggungnya dan selakkan kainnya dan terus aku tanggalkan pantynya. Batang pelir aku dah keras berapi. Aku sekali lagi menyerang jubol Noriha. Aku peras buah dadanya kuat - kuat.

"En. Dave ... jangan . jangan.. Ooooooh ...Oooooooh ,,,,, Oouuch .!" Jeritan dari Si Noriha.

Aku ganas petang tu. Si Noriha kena tikaman Batang Pelir Aku dengan kuat. Kemudian, aku balingkan dia dikatil dengan kedua kakinya terbuka luas. Aku serang pula cipeknya.

Dia syok kali ni hingga menolak saya ke katil dan duduk diatas batang pelir aku. Noriha pump pelir aku kali ni . Hebat betul . si gadis ini... Aku pecut awal kali ni ...

Si Noriha tak puas kali ni . dia hisap batang pelir aku yang layu tu sampai tegak keras ... maklumlah, baru je semalam aku perang dengan Vivian selama 2 jam.

Kemudian dia naik lagi dan terus pump pelir aku. Aku letih petang tu tapi aku masih bertahan dengan serangan Noriha. Aku ghairah melihat gerakan kedua buah dada Noriha semasa mengepam pelir aku. Macam belon-belon yang berayun. Entah bila aku pecut. mata aku berat sangat lalu aku terus tidur.

Bila aku sedar, jam di katil menunjukkan jam 8.30 malam. Aku tidur selama 3 jam.

Noriha dah balik. Dia tinggalkan pesan diatas sekeping kertas. Talifon bibit aku ada 3 mesej tinggalan Vivian. Dia nakkan aku, tapi aku dah tak layak.

Mesej #1: Dave, where r u?
Mesej #2: My litter sister wants to play your balls.
Mesej #3: My red cherry wants to eat ice-cream.

Bertuahkah aku ni ? Besok aku nak balik ke KL. Bini aku pun keperluang juga. Larak ke aku malam besok .. Minggu ni aku dah pecut empat kali ..kat Vivian dan kat hotel ni . Aku perlu berihat . baik aku tidur sahaja kat hotel ni sampai besok pagi ...

T A M A T